5/23/11

YOU ARE MAD

Hi. Hello :)

Eh eh. korg pernah tak dpt mesej berangkai? Kalau korg nak tau, aku selalu dpt mesej berangkai*nangeh huwaa T_T. Tak sukeeee. And aku rasa, korg pun mesti tak suka jugak kan? Mcm ngek je org yang start tu haha. And FYI, td aku dapat mesej kt bawah ni =_="

"Hello my name is Paty, When you start reading this message, do not stop. 
Five years ago, I died in a traffic accident. Send this message to 10 person, or 2:00 in the morning that night I'll appear in your bedroom and kill you. No joke, believe me!"

Aku nak tanya satu soalan ni je. If u're dead, then how can you type, huh? -.-
Mmg gila lah kalau kau nak aku percaya. Nampak sgt tipu haha. Aku takkan percaya, and aku takkan forward okayy.Tp kan, kadang2, ada jugak org yang percaya mesej2 mcm ni. Adoy. Tak payah lah forward kt org laen weyy. Bazir kredit korg je. Harga gula kan da naik. Berjimat lah sikit :PP


Haish hmm. Kalau bole, nak je aku sekeh kepala org yang start send mesej ni. Ikat kau kt batu besar, pastu campak dalam sungai. Berkawan lah kau ngan ikan2 kt dalam tu. Pastu, kalau kau tak bernasib baik, kena makang ngan buaya wee :D
Biar padan muka heheh :P


Post kali ni warne warni lagi. Bukan bertujuan nak sakitkan mata korg macam post haritu, tp sbb aku rasa mende mcm ni menarik :DD