5/14/11

NOW SPEAK :D

Hm. Okay. It has been a while since my last post. Well, for this one, aku nak bercerita pasal someone ni. hehe. She is my dear girlfriend :D Hooyeah tipu je -.- Aku mana pernah ada gf lagi. Okay, you all mesti tertanya- tanya kan, kenapa nak bercerita pasal budak ni? It’s because SHE IS AMAZING :DD

Budak ni kawan aku since I was a high school student lagi. Yeah, haritu both of us rapat, cuma tak rapat sgt(ayat pening). And then, selepas beberapa lama tak jumpa, that girl suddenly tegur aku.  I was shocked at first. We had quite a long chat(lama ke?hm agaknye lah). Haha tp kan, yg membuatkan aku kagum, that girl mcm ada aura yg membuatkan aku senyum seorang diri OMG sukeeeeeeeeee :D Then, our chat ended as she went for bed. Pastu kan, few days later, dea tegur aku lagi :D And mcm hari tu juga, aku tersenyum  ;) see?  Dea mmg ada aura haha. Perkara ni terjadi selama beberapa hari :)

ME: So now, aku menaruh harapan kt dea.

YOU: What? Menaruh harapan?  Kenapa?

ME: Haa, utk dijadikan gf lah :D

Hehe. Sorry, aku tipu korg lagi. Yes, she is truly amazing. But then, I don’t think that she is the one for me. Cause I think it is better for us to stay as friends. Or maybe close friends :)
Hell yeah, I’m sooooo happy by the fact that we are now close (in my point of view lah. Taktau pulak from her point of view mcm mana kan. Tp, harap2 same jugak).

So, from now on, I WILL ensure that this pleasant thingy stays for a very2 long time. Tp kan, FYI, aku ni jenis yg tak reti menjaga hubungan hmm . Cause before this, aku da pernah rapat dgn beberapa org. Selalu contact apa sume, pastu tak lama kemudian the relationship faded away. Damn, ni lah kelemahan aku. So apa yang perlu dilakukan? Berusaha dan berdoa kepada NYA cause DIA akan mendengar segala permintaan kita yg lemah ni. Tak percaya? Cubalah sendiri :)