5/16/11

SAYA BOTAK :P

Urghh. Rambut da makin panjang. Serabut gilaa. Haritu aku suke rambut panjang. Tp sekarang mcm da kurg. Haritu jugak, aku buat rambut spiky. Bagi aku, mmg lah seronok. Tp, bagi parents aku tak -.- Selalu kena kutuk ish. Erk. Bukan kena kutuk, act. Dyorg just ejek aku jelahh. Terasa kot. Hurm. Tu dulu. Skrg ni rambut aku da tak spiky. Cause even aku sendiri pun rasa style tu mcm cildish sgt :P
Hee. So, skrg ni aku sedang fikir pasal hairstyle baru. Tp, taktau nak buat rambut mcm mana pulak. Botak? Spiky lagi? Punk? or messy, maybe? :D

MESSY! Huyohh style ni mcm best :D
Oh, lupa nak cakap. Kalau korg nak tau, hairstyle korg tu memainkan peranan penting, tau? Sbb rambut tu mengambarkan karakter someone. Besides, hairstyle jugaklah yang akan menyerlahkan or spoilkan  korg puny appearance :)