5/26/11

STEAMBOAT YEAH :D

Hello :)

Korg pernah makan steamboat tak? Best kan? Kalau korg nak tau, bulan ni je da 3 kali ayah aku bawa aku pergi makan steamboat. Haritu, kelmarin and yang latest, semalam :)

Yang haritu punya steamboat tak best. Bukannya apa, cuma tak byk choice yang ada kt kedai tu. Then, kelmarin, ayah aku bawa pergi makan dekat De Rhu Beach Resort, Kuantang. Time tu jugak lah aku jd pelahap(in good manner okay =P) cause seharian tak makan. I was on diet at that time. Ye lah kan, aku da gemuk skrg -.-

Huhu. Then smlm, ayah aku ajak makan steamboat lagi. Aku taktau apa yang tak kena ngan ayah aku. Asyik- asyik steamboat aje. Haha. But then, yang smlm tu mcm tak seronok sgt, cause aku still rasa muak after makan steamboat the day before tu kan. So, aku byk makan ice- cream je. And kalau nak compare, aku rasa steamboat kt hotel tu paling best cause kt situ bole order watermelon juice gelas besar gajah :D

And yeah, lepas ni aku takkan ikut kalau ayah aku ajak makan steamboat lagi. Takut muntah kang. Huhu :P

P/s: jgn minum teh cina yang dyorg hidang tau. tak sedap.
Current mood: happy :(