5/17/11

SEMANGAT

Me : Ma, nak kuar harini.


Mama : Nak pergi mana?


Me : Nak shopping kt ECM hehe. Ma, boleh tolong hantarkan?*buat muke kesian


Mama : Sorry, mama ada kerja.

zzz. Terus hilang mood nak kuar. Ni lah prob aku skrg. Nak kuar tu mmg lah nak, tp slalu je ada masalah transport. Lesen baru buat separuh jalan. Dari bulan lima tahun lepas still tak siap siap lesen aku. Ngek je. Skrg da nak masuk setahun tangguh lesen. Hooyeah sukenyeeeee -.-



So cuti ni, aku bertekad nak dapatkan lesen tu. Sempat ke tak, aku pun taktau. Cuti tak sampai dua minggu je lagi. Haihh. Harap2 sempat lah kan. Kalau tak sempat buat, I swear I will kill myself -.- Hoho tipu je. Tak berani aku.



Hehe. Nanti aku da siap lesen tu kan, aku bawa korg sume jalan2 eh? Kita round satu Malaysia*huyohh melebih- lebih -.-