5/27/11

BAD DAY

Hi all :D

Sejuknyee. Td baru lepas maen futsal, and then time nak balik tu, tetiba hujan pulak. Ngek je. Ingat nak pecut je, tp lagi laju pecut, lagi sakit mata sebab air hujan masuk mata laju2 kan. Ish. So, I was left with no choice. Terpaksa bawa slow-slow. Laju sikit je daripada kura2. Tp takpe lah. Biar lambat asalkan selamat =P

So, um. Td kawan aku yang aku kenal since sekolah rendah cakap dia nak pindah bulan tujuh ni kt Kelantan. Jauh kot dr Kuantan ni. Da tak bole nak maen futsal, melepak, and sume2 tu lah. Aku harap next time dpt jumpa dia lagi. Jaga diri baik2, bro :)

So now taktau nak buat apa dahh. Td aku semangat gila nak balik rumah. Nak buka fb je padahal. Haha. Tp, lepas dpt online dlm pukul satu pagi td, hmm. Terus down balik :/


It's okay lah, esok ada lagi :D

Oh btw, lepas jumaat nanti ada test JPJ. Sumpah takut. Aku rasa aku belum prepare kot. Lagipun, aku baru je dua hari berlatih parking and bukit tu. -.- Taknak lah fail kan. Kang ada jugak aku rasuah org JPJ tu. Okay tak baik :P