5/19/11

WHAT A NIGHT =D

This will be my last post fr today :D

Smlm aku pergi umah kawan aku. Ada kenduri tahlil. Hmmmph, takziah, H. Lepas tahlil tu habis, kawan aku ajak pergi bandar. So I was like, "WTH, kita sume pakai baju melayu je ni". Haha tp, ktorg still pergi jugak. Asalnya plan ktorg nak pergi terminal je sbb ada org nak beli tiket bas. Then, tetiba pulak dyorg ajak pergi TC. Bagi org luar yang taktau apa itu TC, TC ni sejenis kuih =P

Sampai je sana, mcm y aku expect, sume org pandang mcm pelik je. Especially couple2 kt sana. Berbisik- bisik pulak tu. Mengumpat lah kan. HAHAHA. Aku buat muka tebal je. Hish. Ape tengok2? Nak gaduh?*gurau. aku ni baek le :')

Hm. Disebabkan ktorg da berpakaian mcm orang alim ni(muntah) and plus, kawan aku pulak siap dengan kain pelekat skali, ktorg pun buat lah operasi sikit. Pakai kopiah, pergi cari kereta yang mencurigakan kt tempat sunyi and gelap, pastu pretend mcm ktorg ni pencegah maksiat hahaha. Sumpah lawak. Ktorg kan ramai, so mcm menjadi gila lah. And you know what, banyak jugak kereta2 yang mencurigakan blah lepas nampak kami yeayy.

Aku gelak je memanjang. First time buat kerja gila mcm tu :D

Time nak balik tu kan, ktorg ada nampak orang lelaki menyerupai perempuan kt tepi jalan, or lebih dikenali ngan nama 'ehem2'(korg tahu2 sendiri lah kan =P ). Kawan aku pulak, buat selok pergi record 'ehem2' tu hahah. Time tengah record tu kan, 'ehem2' perasan, pastu menjerit sambil mencarut kt ktorg HAHAHA. Naseb baik dia tak baling kasut je xDD

Btw, the video was quite funny. Haha. Nak upload kt sini ke tak eh? Hm. Malas lah :P