5/19/11

BLOOD. OMG

Hi all :D
Cuti bulan ni bosan gila. Taktau nak buat apa. So petang td, aku kuar maen futsal. Lama bangat tak maen. Sampaikan lari sikit2 pun da letih. Damn. I think I need to start jogging :)

Huhu. Time tengah maen tu kan, aku tergelincir. Yelahh, kasut aku tu, bunga dia da layu. So, senang licin lah kan. Teruk jugak td. Kaki aku berdarah. Ingatkan nak pergi hospital. Tp tak jd. Heheh -.-

Balik rumah lepas tu, aku makan sejenis ubi kt atas meja kt dapur. Kalau tak silap aku, ubi badak kot. Or dalam English, orang panggil "Rhino potato". Huhuhu :PP Then, aku terfikir, dari mana asal usul ubi badak ni? Haha. Fikir punya fikir, aku rasa lah kan, suatu masa dulu, ada satu badak ni. Dia kesunyian, tadek teman hidup. Then, ada satu hari tu, dia jumpa ubi kt dalam hutan. Well, love at first sight lah kan. Da suka sama suka, so apa lagi? =D

badak : will you marry me, ubi?

ubi : sure, honey. I love you <3

Wow romantik kan? So selepas beberapa ketika, ubi pregnant. Tak lama lepas tu, lahir lah baby dyorg. Mujurlah baby tu iras mak dia, si ubi. Cuba korg fikir sikit. Mcm mana kalau anak ubi tu, iras ayah dia, si badak? HAHA mesti pelik gila gila kan? xD

So, um.. ni equation yang aku dapat.

genetic badak + genetic ubi = ubi badak


Hmmm.


Okay kali ni aku rasa aku betul. CONFIRM :D

P/s : Post kali ni warna-warni. Haha. Saje nak sakitkan mata korg. Hehe.