11/7/11

UNDUR DIRI? >:(

Aku betul betul tak sangka, semua ni akan terjadi. I guess I'm the one who should be blamed, since aku cuba dekati dia. Aku menyesal gila gila. Especially, sebab aku pernah luahkan perasaan aku. Tapi, nak buat mcm mana kan. Kata2 tu lahir dari hati. Menyesal banyak mana sekalipun, benda ni da lepas. Terukk :(
Btw, ni mungkin akan jadi bicara hati terakhir. Cukup lah kann

Wahai hati,
Maaf. Aku betul betul tak expect pasal benda ni. Sikit pun tak.
Even aku sendiri pun still terkejut pasal ni.

Hmm, okay. Aku cuba fikir positif. Aku rasa betul betul bersyukur, sebab dapat peluang untuk sayang dia. Lagi satu, aku bersyukur sebab dapat peluang untuk tahu macam mana rasanya bila diri disayangi, Seriously, perasaan tu Indah :)
Sumpah cakap, aku tak suka sgt bila tengok dia sedih, bila tengok dia disakiti. Kalau boleh, aku nak sangat jaga hati dia. Tapi..
Okay, cukup lah. Aku da tak larat menulis. Rasa sebak :/

Awak awak, saya kan, sayang awak sepenuh hati sayaa :'D

Dengar lah, tu kata2 yang terakhir. Mayb lepas ni, sy takkan cakap macam tu dahh. From now on, cuma hati sy je yang akan berbisik. Sy dah tak sanggup, awk :'(
Okbyee, bicara hati tamat.