11/13/11

TOLONG.

9 November, aku terasa begitu gembira. Sepanjang hari, hati aku tersenyum lebar mcm ni -->  :) Walaupun dicemari dgn sedikit insiden. First time aku nampak dia marah. First time aku nampak dia sedih, betul2 depan mata aku. Sumpah cakap, aku terdiam. I was there, but I can do nothing. The next day, benda paling teruk berlaku. Around 8.30pm, aku tersentak.

Skrg ni, aku betul2 rasa teruk. Rasa tak bermaya. Rasa hilang arah. Sebab aku betul2 taktau apa yang sedang berlaku skrg. Da banyak kali aku fikir pasal ni. Cuba cari sebab disebalik semua yang berlaku. Aku hilang punca. Aku tak pernah rasa teruk sampai mcm ni sekali. Da dua hari aku fikir pasal ni. But then, aku still belum dapat jawapan. Hmm, nvm lah. Aku akan terus cuba, since bagi aku, prob ni betul2 teruk. Lagi satu, aku akan terus berdoa. Sampai bila2 pun :/

Dalam benak fikiran aku, ada banyak tanda tanya. Kenapa ni semua berlaku? Apa aku perlu buat? Masalah ni still boleh diatasi tak? Is there any hope left? Or should I give up? Hmmmmm sobs. Mungkinkah cerita ni sudah ada titik nokhtah? Ishh, jangan lah. Takmauuuu :'(

*kan best kalau tiba2 hilang ingatan sekarang ni ._.