11/15/11

RAPUH

Aku tersenyum, tak bermakna aku happy
Kadang-kadang tu, rasa sepi
Sebab aku, tak pernah rasa macam ni
Sekali pun tak pernah
Aku cuba ignore apa yang aku rasa
Tapi, still gagal
Aku sedar, aku banyak termenung skrg ni
Fikiran melayang jauh.
Aku cuba cari benda utk dibuat
Sebab, bagi aku
Kalau duduk bersahaja
Macam-macam masuk dlm fikiran
And bila itu berlaku
Aku akan jadi sedih
Rasa sebak memenuhi dada
Sebab aku lemah
Aku baru sedar tu
Aku memang lemah
Aku cuba tabahkan diri
Memang lah boleh
Tapi, kalau benda ni
Asyik masuk dalam fikiran je
Setabah mana pun aku
Tetap tak boleh nak halang benda ni
daripada mengganggu aku
 Tapi takpe lah
Macam orang selalu cakap
Time heals all wounds
Aku berpegang kepada pepatah ni
Tapi, persoalannya,
Sampai bila?
:|
:/
:'(

Sumpah, aku lega aku ada blog. Bila rasa sebak macam ni, memang kt sini lah tempat kedua aku mengadu selepas Tuhan. Kalau aku happy, kalau aku sedih, aku akan menulis. At least, rasa lega sikit. And lagi satu, aku bernasib baik, sebab tak ramai kenalan aku yang tahu pasal blog ni.

Kita takkan tahu apa yang bakal berlaku nanti. Semuanya, Dia yang tentukan.
Okbyee :/