10/22/11

KEJU

Assalamualaikum, Hello. Untuk post kali ni, aku rasa mcm nak berpantun sikit :D


Gendang gendut tali kecapi,
kenyang perut suka hati ~

Td malam, aku pergi Pizza Hut. My dad belanja makan. Hehe. I was like, excited gilaa. Yelah kan, aku sebenarnya da lama tak makan pizza. So, td order Ultimate Cheesy 7 Pizza. Bukan small, bukan regular, tp large woo. Pernah dengar tak pasal pizza ni? Okay, ni mcm baru lah jugak, tp tak baru sgt pun -.- Kiki. Then, order lagi satu pizza. Tp aku pun da lupa apa nama dia. Cuma, aku sedikit terkilan laa sebab aku nak base Cheesy Larva tu kan. Tp, my mom pergi order base yang biasa2 tuhh sobss.*ilovecheesebecauseit'scheesy :D

Sebenarnya kan, aku suka sangat bila my dad belanja kt Pizza Hut. Sebab usually, aku yang kena habiskan semua sekali. Td pun sama. My dad makan satu slice je, my mum tu pulak langsung tak sentuh pizza. Soup, Garlic Bread, and side dishes lain pun sama jugak. Mmg aku lah yang kena habiskan. Hehehe. So, each time pergi Pizza Hut je, aku akan balik kekenyangan. Seriously, lepas makan td, sampai skrg pun aku still rasa kenyang. Rasa mcm, baru aje lepas makan. Kikiki.

Hehehe :B

Tp, mcm orang selalu cakap, dimana ada kesenangan, disitu ada kesulitan.*okay aku reka2 je pepatah ni
I got a text from a friend yang berbunyi mcm ni..
.
.
Nan,maen ftsal jom kt de rhu..pkul 9.30
.
.
Pfft. Melepas aku. Perut kenyang, confirm2 lah tak boleh main. Kalau paksa diri jugak, nanti semua pizza2 kuar balik hmmm -.-

Nak merajuk lah cenggini. Okbyee.